Frequently asked questions
Mesaj de eroare

Această acțiune a generat o eroare, posibil din cauza noastră. Vă rugăm să reîncărcați pagina și să încercați din nou.

Motivul erorii : unknown

Yves Rocher
0
Bună, cu ce vă putem ajuta?
Întrebări frecvente
My order
My delivery
My account
Our stores
Our products

    Întrebări frecvente

    Care este statusul comenzii mele?

    Pentru a ști unde se află pachetul dumneavoastră, trebuie doar să accesați contul dumneavoastră prin spațiul personal și să mergeți la secțiunea Comenzile mele. Veți putea vedea ultimele comenzi din ultimele 6 luni, împreună cu starea acestora și cu linkul de urmărire, dacă pachetul a fost trimis.

    Notă: Veți putea urmări pachetul dumneavoastră pe site-ul partenerului nostru doar după ce acesta a fost trimis; veți primi un e-mail imediat ce comanda dumneavoastră părăsește depozitul nostru.

    Care sunt costurile de livrare?

    Condițiile pentru livrare gratuită se pot schimba de la o perioadă la alta. Vă invităm să consultați toate ofertele în curs de pe pagina Promoții. Sub pragul de livrare gratuită, costurile de livrare sunt de 149 LEI pentru fiecare comandă.

    Prețurile se pot modifica fără notificare.

     

    Care este perioada de livrare?

    Comanda dumneavoastră este livrată în termen de 3 până la 4 zile lucrătoare, în medie.

    După ce pachetul dumneavoastră a părăsit depozitul nostru, îl puteți urmări din spațiul dumneavoastră personal

    Cum pot recupera parola uitată?

    Dacă ai uitat sau ți-ai pierdut parola, dă clic pe „Autentifică-te” din meniu și apoi pe „Resetează-ți parola”.Vei putea recupera parola fie printr-un link valabil o singură dată, fie reseteaz-o. Ți se va solicita adresa de email asociată contului tău. Această operațiune nu va dura mai mult de câteva minute.

    Care este numărul meu de client?

    Numărul tău de client poate fi găsit:

    • În emailul de notificare a expediției primit atunci când comanda ta părăsește depozitul nostru.
    • Pe formularul de comandă primit într-o comandă anterioară.

    Este un număr format din 9 cifre.

    Cum pot alege o parolă sigură?

    O parolă puternică și securizată ar trebui să includă:

    • Cel puțin 8 caractere
    • Cel puțin 1 cifră
    • Cel puțin 1 literă mare
    • Cel puțin 1 literă mică
    • Cel puțin un semn de punctuație sau un caracter special (listă de semne de punctuație sau caractere speciale)

    Pentru a-ți schimba parola, autentifică-te în contul tău și urmează instrucțiunile noastre sau dă clic pe „Resetează-ți parola” în zona de autentificare

    Care este cel mai apropiat magazin?

    Pentru a găsi cel mai apropiat magazin, consultă Lista magazinelor noastre și introdu codul tău poștal pentru a obține lista magazinelor din apropierea ta. Consilierii noștri de frumusețe te așteaptă!

    Nu ai niciun magazin în apropiere? Navigheză pe site-ul nostru pentru a comanda produsele tale preferate. Dacă ai întrebări, nu ezita să contactezi consilierii noștri de frumusețe la Serviciul Clienți.

    Cum îmi șterg contul?

    Ștergerea contului de către utilizator nu este posibilă direct pe site. Pentru a șterge contul, vă rugăm să contactați serviciul nostru de asistență prin e-mail la customerservice@yves-rocher.ro, folosind adresa de e-mail asociată contului dumneavoastră și indicând numele și prenumele dumneavoastră, precum și, dacă este posibil, numărul de client sau cardul de fidelitate

    Pentru mai multe informații despre drepturile dumneavoastră și Politica noastră de confidențialitate, faceți clic aici

    Vizualizați tot

    My order

    Pot schimba sau anula o comandă online?

    Din păcate, nu putem modifica sau anula o comandă după ce a fost plasată pe site. Dacă v-ați răzgândit sau nu sunteți mulțumit de anumite produse, le puteți returna sau schimba urmând procedura de pe factură, care se află în pachetul dumneavoastră.

    Unde pot să găsesc istoricul comenzilor mele?

    Dacă aveți un cont Yves Rocher, puteți verifica istoricul comenzilor și starea celor mai recente achiziții accesând spațiul dumneavoastră personal.

    Vă sugerăm, de asemenea, să adăugați produsele preferate în lista de dorințe pentru a le putea comanda din nou cu ușurință. Puteți face acest lucru făcând click pe iconița inimii de pe cardurile produselor de pe site.

    Comanda a ajuns incompletă sau cu produse deteriorate. Ce pot face?

    Dacă unul sau mai multe produse lipsesc din pachetul dumneavoastră sau dacă unul sau mai multe produse s-au deteriorat în timpul transportului, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți la 0374 977 000 sau customerservice@yves-rocher.ro. Consilierii noștri vă vor ghida prin pașii următori pentru a rezolva această problemă.

    My delivery

    Care este statusul comenzii mele?

    Pentru a ști unde se află pachetul dumneavoastră, trebuie doar să accesați contul dumneavoastră prin spațiul personal și să mergeți la secțiunea Comenzile mele. Veți putea vedea ultimele comenzi din ultimele 6 luni, împreună cu starea acestora și cu linkul de urmărire, dacă pachetul a fost trimis.

    Notă: Veți putea urmări pachetul dumneavoastră pe site-ul partenerului nostru doar după ce acesta a fost trimis; veți primi un e-mail imediat ce comanda dumneavoastră părăsește depozitul nostru.

    Care sunt costurile de livrare?

    Condițiile pentru livrare gratuită se pot schimba de la o perioadă la alta. Vă invităm să consultați toate ofertele în curs de pe pagina Promoții. Sub pragul de livrare gratuită, costurile de livrare sunt de 149 LEI pentru fiecare comandă.

    Prețurile se pot modifica fără notificare.

     

    Care este perioada de livrare?

    Comanda dumneavoastră este livrată în termen de 3 până la 4 zile lucrătoare, în medie.

    După ce pachetul dumneavoastră a părăsit depozitul nostru, îl puteți urmări din spațiul dumneavoastră personal

    Cum pot returna sau schimba un produs?

    Vă informăm că, în conformitate cu prevederile legale în vigoare orice consumator are dreptul de retragere din contractele la distanță, fără a fi obligat să precizeze motivele, în termen de 14 zile de la data la care a primit produsele.

    Pentru exercitarea dreptului de retragere trebuie să informați YVES ROCHER Romania SRL cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din contractul realizat între dumneavoastră în calitate de consumator și Societatea Yves Rocher România SRL în calitate de Vânzător - ca urmare a plasării unei comenzi și a executării ei de către Yves Rocher Romania SRL - utilizând o declarație neechivocă de retragere, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă la:

    C.P. 88, O.P. 83, 062610, București sau prin email: customerservice@yves-rocher.ro.

    Este posibil să returnez sau să schimb un produs în magazin dacă este cumpărat online?

    Din păcate, acest lucru nu este posibil deocamdată. Pentru a returna un produs, vă rugăm să urmați instrucțiunile furnizate pe pagina ,,Termeni și condiții pentru vanzarea la distanță'', în secțiunea ,,DREPTUL DE RETURNARE (RETRAGERE)''.

    Pot să schimb adresa de livrare a comenzii la o adresă diferită de casa mea?

    Când plasezi comanda, poți schimba adresa de livrare și adresa de facturare cu adresa dorită: la serviciu, la prieteni sau familie, la vecini. Doar asigură-te că adresa de facturare corespunde cu cea înregistrată pe cardul tău de credit.

    Comanda a ajuns incompletă sau cu produse deteriorate. Ce pot face?

    Dacă unul sau mai multe produse lipsesc din pachetul tău sau dacă unul sau mai multe produse s-au spart în timpul transportului, te rugăm să contactezi Serviciul nostru Clienți. Consilierii noștri te vor ghida prin următorii pași pentru a rezolva această problemă.

    Pot să schimb adresa de livrare a comenzii la o adresă diferită de casa mea?

    Când plasezi comanda, poți schimba adresa de livrare cu adresa dorită: la serviciu, la prieteni sau la familie, la vecini. Doar asigură-te că adresa de facturare corespunde cu cea înregistrată pe cardul tău de credit.

    Nu uita că poți salva adresele tale preferate atunci când plasezi comanda sau în contul tău personal pentru a economisi timp la următoarea comandă!

    Te rugăm să ții cont că toate pachetele noastre sunt trimise cu o factură în interior; nu este posibil să trimitem un pachet fără aceasta, deocamdată.

    Vizualizați tot

    My account

    Cum să îți faci un cont pe site?

    Este ușor! De pe pagina principală sau din meniu, trebuie doar să completezi formularul de creare al contului cu informațiile tale personale și să alegi o parolă.

    Apoi, trebuie doar să confirmi crearea contului tău făcând click pe „Creează contul meu” la baza paginii.

    Cum pot recupera parola uitată?

    Dacă ai uitat sau ți-ai pierdut parola, dă clic pe „Autentifică-te” din meniu și apoi pe „Resetează-ți parola”.Vei putea recupera parola fie printr-un link valabil o singură dată, fie reseteaz-o. Ți se va solicita adresa de email asociată contului tău. Această operațiune nu va dura mai mult de câteva minute.

    Cum pot schimba mailul asociat contului meu?

    Pentru a-ți schimba adresa de email, trebuie să te autentifici în contul tău în partea de sus a paginii cu adresa ta de email curentă și parola.

    După ce te autentifici, dă click pe „Informațiile mele personale”. Completează noua adresă de email și dă clic pe „Validează”; ai terminat!

    Notă: Orice schimbare a adresei de email va modifica informațiile tale de autentificare. Va trebui să introduci noua adresă de email pentru a te autentifica.

    Cum pot schimba adresa poștală asociată contului meu?

    Pentru a-ți schimba adresa poștală, trebuie să te autentifici în contul tău în partea de sus a paginii cu adresa ta de email și parola.

    După ce te autentifici, dă clic pe „Adresele mele”. Completează noua adresă poștală și dă clic pe „Creează”; ai terminat!

    Notă: Pentru orice comandă plasată, verifică în coșul de cumpărături că adresele poștală și de facturare sunt corecte.

    Cum să imi schimb parola contului meu?

    Pentru a-ți schimba parola, trebuie să te autentifici în contul tău în partea de sus a paginii cu adresa ta de email și parola curentă.

    După ce te autentifici, dă click pe „Informațiile mele personale”. Completează noua parolă și dă click pe „Validează”; ai terminat!

    Care este numărul meu de client?

    Numărul tău de client poate fi găsit:

    • În emailul de notificare a expediției primit atunci când comanda ta părăsește depozitul nostru.
    • Pe formularul de comandă primit într-o comandă anterioară.

    Este un număr format din 9 cifre.

    Cum pot alege o parolă sigură?

    O parolă puternică și securizată ar trebui să includă:

    • Cel puțin 8 caractere
    • Cel puțin 1 cifră
    • Cel puțin 1 literă mare
    • Cel puțin 1 literă mică
    • Cel puțin un semn de punctuație sau un caracter special (listă de semne de punctuație sau caractere speciale)

    Pentru a-ți schimba parola, autentifică-te în contul tău și urmează instrucțiunile noastre sau dă clic pe „Resetează-ți parola” în zona de autentificare

    Cum mă pot proteja de mailuri frauduloase?

    Crezi că ai primit un email fraudulos de la YVES ROCHER?
    Te rugăm să ne anunți cât mai curând posibil contactând departamentul nostru de servicii pentru clienți prin email la customerservice@yves-rocher.ro sau telefon la 0374 977 000 - Luni până Vineri între 8:00 și 21:00 și Sâmbătă între 8:00 și 17:00.
    Te rugăm să ne redirecționezi acest email. Vom analiza acest mesaj pentru a reacționa cât mai bine posibil în interesul clienților noștri.

    Ai răspuns acestui email și ai introdus informațiile tale personale și numărul cardului de credit pe site-ul fraudulos?
    Îți recomandăm să contactezi și banca ta cât mai curând posibil.

    Care sunt reflexele corespunzătoare?
    Nu răspunde niciodată la acest tip de solicitare.

    Te rugăm să reții că YVES ROCHER nu îți va cere niciodată informațiile tale confidențiale (detalii bancare, cod secret...) prin email.
    În caz de emailuri suspecte:

    • Nu deschide niciodată atașamentele, acestea pot conține un virus
    • Nu da click pe un link dintr-un email al cărui origină nu este sigură.
    • Nigdy nie otwieraj załączników, mogą zawierać wirusa
    • Nigdy nie klikaj w link zawarty w wiadomości e-mail, której pochodzenie nie jest pewne.

    Cum îmi șterg contul?

    Ștergerea contului de către utilizator nu este posibilă direct pe site. Pentru a șterge contul, vă rugăm să contactați serviciul nostru de asistență prin e-mail la customerservice@yves-rocher.ro, folosind adresa de e-mail asociată contului dumneavoastră și indicând numele și prenumele dumneavoastră, precum și, dacă este posibil, numărul de client sau cardul de fidelitate

    Pentru mai multe informații despre drepturile dumneavoastră și Politica noastră de confidențialitate, faceți clic aici

    Vizualizați tot

    Our stores

    Care este cel mai apropiat magazin?

    Pentru a găsi cel mai apropiat magazin, consultă Lista magazinelor noastre și introdu codul tău poștal pentru a obține lista magazinelor din apropierea ta. Consilierii noștri de frumusețe te așteaptă!

    Nu ai niciun magazin în apropiere? Navigheză pe site-ul nostru pentru a comanda produsele tale preferate. Dacă ai întrebări, nu ezita să contactezi consilierii noștri de frumusețe la Serviciul Clienți.

    Care este programul magazinului?

    Poti afla orele de deschidere ale magazinului tău în Lista magazinelor noastre. Ne vedem curând!

    Pot utiliza un card de cadou achiziționat din magazin pentru o comanda online?

    Cardurile noastre cadou pot fi utilizate doar în magazin deocamdată; găsește magazinul cel mai apropiat în Lista magazinelor noastre. Echipele noastre lucrează din greu pentru a-ți oferi noi metode de plată în viitor.

    Pot utiliza punctele acumulate cu prin cardul de fidelitte pentru o comandă online?

    Cardul tău de loialitate este în prezent exclusiv pentru achizițiile din magazin. Asta înseamnă că vei acumula puncte doar pentru achizițiile din magazin și recompensele tale pot fi răscumpărate doar în magazin. Găsește cel mai apropiat magazin Lista magazinelor noastre.

    .”

    Este posibil să comanzi online și să primești comanda în magazin?

    Serviciul Click and Collect nu există pe site-ul nostru în acest moment. O comandă plasată pe site va fi trimisă la adresa aleasă în coș. Dacă dorești să faci cumpărături în magazin, găsește-l pe cel mai apropiat de tine folosind Lista magazinelor noastre. Dacă cauți un produs anume sau ai întrebări, consilierii noștri de frumusețe vor fi bucuroși să te ajute cu achiziția.

    Our products

    Sunt aceste produse fără gluten?

    Formulările noastre cosmetice nu conțin gluten ca ingredient propriu-zis. Totuși, din cauza prezenței anumitor extracte din plante, formulările noastre pot conține urme de gluten, într-o concentrație extrem de scăzută, sau chiar nedetectabilă prin tehnicile analitice actuale. Din acest motiv, nu putem garanta că produsele noastre sunt 100% fără gluten.

    Sunt aceste produse vegane?

    Ne angajăm să oferim o gamă largă de produse vegane, iar majoritatea produselor noastre sunt de fapt vegane. Cele care nu sunt conțin ceară de albine, o secreție produsă de albinele lucrătoare.

    Sunt produsele testate pe animale?

    Din 1989, Yves Rocher a decis să oprească testarea pe animale și să adopte alte metode pentru a asigura calitatea produselor sale. În general, brandul refuză orice materie primă de origine animală (cu excepția cearăi de albine).

    Cum pot să descopăr mai mult informații despre produse și utilizarea lor?

    Pe site, vei găsi toate informațiile necesare pentru a cunoaște mai bine gamele și produsele noastre: texturi, compoziții, sfaturi de utilizare, angajamente etc. Dacă ai întrebări suplimentare, poți vizita magazinul cel mai apropiat sau contacta Serviciul Clienți; consilierii noștri sunt aici pentru a te ajuta!

    Cum pot să citesc ingredientele produsului?

    În timp ce răsfoiești descrierea pe pagina produsului, vei găsi lista completă a ingredientelor din compoziția produsului. Compozițiile sunt detaliate și pe produse și/sau pe ambalaj.

    Pentru a înțelege mai bine compoziția, este simplu: ingredientele de origine naturală sunt indicate cu verde.

    Cum pot să înțeleg lista de ingrediente?

    Listele de ingrediente pot deveni rapid greu de înțeles… De aceea, am creat un Glosar al Ingredientelor special pentru tine! Ingrediente botanice, conservanți, emolienți, coloranți… Îți explicăm totul despre ingredientele din produsele noastre și utilitatea lor. Ingredientele de origine naturală sunt ușor de identificat, fiind marcate cu verde.

    Ce pot face dacă produsul meu nu este pe stoc?

    Produsul pe care îl căutați este indisponibil? Nu-ți face griji! Poți activa alerta de disponibilitate pentru a primi o notificare atunci când produsul tău favorit revine în stoc. Alerta va rămâne activă timp de 3 luni.

    Care este reducerea produsului meu?

    Datorită cercetărilor permanente, inovările produselor au loc în fiecare an. De aceea, pentru a-ți oferi produse din ce în ce mai performante, unele dintre ele sunt înlocuite periodic.

    Nu ezita să consulți consilierii noștri din magazine sau telefonic pentru a găsi produsul care se potrivește cel mai bine nevoilor tale!

    Cum pot adăuga o listă cu produsele favorite?

    Îți sugerăm să adaugi produsele tale preferate în Lista de dorințe pentru a le comanda rapid data viitoare. Tot ce trebuie să faci este să dai click pe inima de pe paginile produselor. Produsele adăugate vor fi accesibile în lista personală.

    Cum pot să adaug o recenzie unui produs?

    Părerea ta contează! Pentru a lăsa un review, accesează pagina produsului, dă click pe „Scrie o recenzie” în secțiunea „Opiniile clienților”, evaluează produsul și împărtășește-ți experiența. Feedback-ul tău ajută alți clienți să ia decizii informate!

    Vizualizați tot
Actualizat la 27/08/2025
Produs adăugat la lista dumneavoastră de dorințe.Vizualizați lista de dorințe.