Pentru a obține factură juridică, vă rugăm apelați Serviciul Relații Clienți, înainte de plasarea comenzii, la numărul 0374 977 000

×
Yves Rocher
Cadouri Corporate
Program de fidelitate
Newsletter
Wishlist
Magazinele noastre
Contul meu
My cart

Termeni și condiții pentru vanzarea la distanță

Acești Termeni și Condiții de Vânzare la distanță reglementează vânzarea la distanță a produselor marca Yves Rocher de către Vânzătorul YVES ROCHER ROMANIA SRL, adresa sediul social în București, Str. Sfintii Voievozi, nr.65, etajul 5, JUPITER HOUSE, Sector 1, Cod postal 010965, adresa de corespondență C.P. 88, O.P. 83, 062610, București, număr de ordine în Registrul Comerțului J40/2299/2009, CUI RO25157427, capital social 33.613.200 RON. Vânzătorul poate fi oricând contactat la:
Adresa de corespondență: C.P. 88 O.P. 83, 062610, BUCUREŞTI.
Telefon: 0374 977 000 Luni-Vineri între orele 8:00-21:00 şi sâmbăta între orele 8:00 -17 :00
E-mail: customerservice@yves-rocher.ro

Acești Termeni și Condiții de Vânzare la Distanță se aplică oricărei comenzi lansate prin oricare dintre modalitățile de vânzare la distanță ale YVES ROCHER, precum acest Site (vânzare prin internet), cupoane (taloane) de comandă din cadrul unor broșuri, cataloage sau alte publicații și prin comenzi telefonice la call-center, prin click pe newsletterele electronice etc.

Plasarea unei comenzi prin oricare dintre aceste canale de vânzare la distanță implică acceptarea de către cumpărător a prezentelor Termeni și Condiții de Vânzare la Distanță. În cazul în care nu sunteți de acord cu acești Termeni și Condiții de Vânzare la Distanță vă rugăm să NU plasați comenzi prin canalele de vânzare la distanță. Efectuarea unei comenzi prin oricare dintre mijloacele de vânzare la distanță are valoarea unui contract de vânzare-cumpărare încheiat în acești Termeni și Condiții de Vânzare la Distanță. Momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare la distanță este momentul confirmării de către YVES ROCHER a acceptării (înregistrării) comenzii transmise de consumator.

Informaţiile din acești Termeni și Condiții de Vânzare la Distanță şi orice Termeni sau date cuprinse în acest Site web nu constituie o ofertă de vânzare, ci o invitaţie la o ofertă de cumpărare. Nu se va încheia niciun contract între dumneavoastră şi Yves Rocher România SRL pentru niciun produs până în momentul în care comanda dumneavoastră este acceptată în mod expres de către Yves Rocher România SRL. Dacă Yves Rocher nu acceptă/confirmă comanda si livrarea, iar din contul dumneavoastră au fost retrase deja fonduri, acestea vă vor fi rambursate integral.

Pe lângă canalele de vânzare la distanță (internet, call-center, cupoane de comandă din cataloage, oferte din newslettere etc.) Yves Rocher Romania SRL deține magazine în toată țara.
Puteți vedea rețeaua noastră de magazine aici. Aici apar informații și despre programele de fidelitate din magazine.
În rețeaua de magazine nu se aplică acești Termeni și Condiții de Vânzare la Distanță și nici dreptul de retragere, specific vânzării la distanță.

Acești Termeni și Condiții de Vânzare la Distanță pot fi actualizate, modificate sau completate periodic de către Vânzător. În consecință, ori de câte ori plasați o comandă, vă recomandăm să reveniți la această secțiune și să revedeți termenii aplicabili la data la care plasați comanda.

Termenii și Condițiile de Vânzare la Distanță se completează cu Termenii de Utilizare ai Site-ului și cu prevederile aferente secțiunilor Politica de Protecție a Datelor Personale și Politica Cookies. Vă rugăm să le citiți.
Termenii și Condițiile de Vânzare la Distanță se completează cu prevederile legislației române în vigoare. Legea româna va guverna orice vânzare efectuată prin intermediul acestui site sau prin celelalte canale de vânzare la distanță indicate în acest document.
Pentru orice întrebări legate de Termenii și Condițiile de Vânzare la Distanță, Termenii de Utilizare ai Site-ului, Politica de Protecție a Datelor Personale și Politica Cookies, precum și pentru orice dificultăți întâmpinați la plasarea comenzii sau utilizarea site-ului, precum și pentru orice alte aspecte vă stăm cu plăcere la dispoziție la numărul de telefon, adresa de corespondență și e-mailul indicate în partea de sus a acestui document.
Nicio renunțare din partea noastră la oricare dintre drepturile menționate de Termenii și Condițiile de Vânzare la Distanță si Termenii de Utilizare ai Site-ului nu va produce efecte, cu excepția situației în care Yves Rocher specifică în mod expres că este vorba despre o renunțare și vă comunică în scris că renunță.

Prețurile standard ale produselor (aplicabile tuturor canalelor de vânzare: internet, magazine, catalog, call-center etc.) sunt afișate pe www.yves-rocher.ro/lista_preturi_standard.
Prețurile standard sunt exprimate în lei, includ TVA și/sau orice alte taxe. Aceste prețuri nu includ transportul, în cazul în care este vorba despre o comandă pe internet, prin call-center sau catalog.
Prețurile standard se pot schimba pe parcursul anului, motiv pentru care vă amintim să le consultați periodic pe www.yves-rocher.ro/lista_preturi_standard, fiind posibil să nu fie aceleași ca la ultima dumneavoastră vizită.
Atunci când comandă un produs pe internet, clientului îi va fi afișat prețul la care poate fi cumpărat produsul în acel moment, preț care include discount-uri, reducerile sau promoțiile aplicabile (dacă este cazul).

Yves Rocher România SRL lansează foarte frecvent promoții.
Reducerile de preț și discount-urile se raportează la (și sunt exprimate prin raportare la) prețurile standard.
Ofertele promoționale pot să difere în funcție de modalitatea de vânzare (catalog, internet, newsletter, call-center etc). Prețurile și ofertele promoționale oferite de YVES ROCHER sunt valabile exclusiv în cadrul comenzilor efectuate prin modalitatea de vânzare prin care acestea sunt oferite.
Astfel, de exemplu, o ofertă promoțională oferită în cadrul acestui Site este valabilă numai în cadrul unei comenzi pe Site. Nu se poate beneficia de oferta respectivă la cumpărarea produselor din magazine, și nici pentru produsele comandate telefonic sau prin taloanele de comandă aferente cataloagelor.
Prin urmare, vă rugăm să țineți cont atunci când plasați comanda, de faptul că prețurile promoționale și ofertele promoționale sunt cele specificate pentru canalul de vânzări pe care clientul îl utilizează la plasarea comenzii, respectiv:
-prețurile promoționale sau ofertele prezentate pe internet, în prezentul website, se aplică pentru vânzarea online pe acest site;
-prețurile promoționale sau ofertele indicate în cataloage, broșuri, flyere, etc. se aplică atunci când sunt plasate comenzi prin modalitățile indicate în catalog, broșuri sau flyere (telefonic prin intermediul Serviciului Relații Clienți sau prin poștă);
-prețurile promoționale sau ofertele indicate de operatorul din call-center (în cazul vânzării prin telefon) se aplică atunci când sunt plasate comenzi telefonic;
-prețurile promoționale sau ofertele indicate în newslettere se aplică atunci când produsele sunt comandate prin modalitatea indicată în newsletter.
Este posibil ca Yves Rocher să lanseze promoții excepționale cu prețuri foarte mici (cum ar fi Black Friday sau alte ocazii). Astfel de promoții în care prețurile sunt extrem de reduse nu pot fi cumulate cu alte oferte, discount-uri clientul având posibilitatea de a opta fie pentru oferta specială, fie pentru alte oferte sau discount-uri aplicabile.

Ofertele promoționale sunt valabile pe durata de valabilitate a ofertei menționată în materialele prin care oferta este comunicată și în limita stocurilor disponibile. Perioada de valabilitate a ofertelor pentru vânzările prin canalele de vânzare la distanță este menționată în cadrul fiecărui canal de vânzări, astfel:
-Vânzările prin internet: perioada de valabilitate a ofertelor este menționată pe pagina principală a website-ului, ofertele sunt valabile doar în perioada în care sunt afișate pe website.
-Vânzările prin corespondență (cataloage) și prin telefon: perioada de valabilitate a ofertelor este menționată în materialele suport pentru respectivul canal de vânzare (cataloage, broșuri, flyere) sau oferta poate fi valabilă numai la momentul plasării comenzii prin telefon, în funcție de caz.

a) Comandarea produselor pe website (vânzare prin internet)

Diferitele etape care trebuie urmate pentru a comanda produsele noastre pe internet sunt următoarele: Dvs. selectați produsul sau produsele care vă plac și le adăugați în coșul de cumpărături; în orice moment puteți verifica conținutul acestuia, prețul corespunzător produsului, putând să faceți orice modificare doriți.
Vă autentificați (email și parolă).
Dacă sunteți client nou, va trebui să vă creați un cont și să vă autentificați înscriind o adresă de email valabilă și o parolă (personală și confidențială), care vă vor ajuta ulterior să vă autentificați pe site.
Crearea unui cont de utilizator nou implică verificarea căsuțelor obligatorii și acceptarea termenilor și condițiilor menționate în acestea.

Validarea comenzii transmisă prin internet are loc după acceptarea Termenilor și condițiilor de vânzare la distanță, Politicii de Protecție a Datelor Personale, verificarea și acceptarea sumei de plată indicată în partea inferioară a coșului de cumpărături, incluzând, dacă este cazul și tariful de livrare.

Furnizarea informațiilor personale necesare în vederea prelucrării și livrării comenzilor este obligatorie. În momentul în care confirmați comanda dând click pe opțiunea «Confirm comanda», declarați că acceptați comanda, suma de plată precum și toate condițiile generale de vânzare aferente.

Comanda Dvs. va fi prelucrată de Serviciul nostru Relații Clienți. Din momentul înregistrării comenzii dumneavoastră, veți primi pe email o confirmare de primire detaliată. Respectiva confirmare va conține toate elementele comenzii dumneavoastră, valoarea totală facturată și modalitatea de livrare a comenzii. Confirmarea comenzii de Yves Rocher reprezintă contractul pe suport durabil, în forma prescurtată, ce se completează cu acești Termeni și condiții de Vânzare la Distanță, disponibili pe această pagină.

b) Produse comandate prin poștă sau prin Serviciul Relații Clienți (call-center) Comanda prin canalele de vânzări prin corespondență poate fi plasată prin poștă, prin transmiterea formularului de comandă aferent respectivei oferte sau prin contactarea Serviciului Relații Clienți, care va înregistra comanda.
Prin poșta: Clientul va menționa pe formularul de comandă produsele pe care dorește să le achiziționeze din respectiva ofertă și va transmite formularul de comandă cu respectarea condițiilor menționate în acesta, indicând o adresă de livrare din România.
Prin telefon: Clientul va specifica produsele pe care dorește să le achiziționeze, date de contact și o adresă de livrare din România și înainte de a termina conversația și a înregistra comanda în sistem, operatorul de call-center îi va comunica valoarea finală a produselor inclusiv tariful de livrare, dacă este cazul, precum și modalitățile de plată și de livrare.

Comenzile vor fi procesate dacă adresa de livrare din Romania a fost completată cu toate detaliile, indicând și codul poștal.
Comenzile cu date incomplete pot fi anulate cu informarea dumneavoastră.
De asemenea se pot infirma și anula comenzile pentru produse care nu mai sunt in stoc, oferta de produse fiind valabilă în limita stocului disponibil.
Noi depunem eforturile necesare pentru a prelucra comenzile plasate, dar pot apărea circumstanțe excepționale care să ne oblige să refuzăm prelucrarea unei comenzi după trimiterea mesajului de Confirmare şi ne rezervăm dreptul de a proceda în acest fel.

Ofertele de produse pe care le propunem pe Site precum și prin alte canale de vânzare la distanță sunt valabile numai în limita stocurilor noastre disponibile. Dacă stocul este epuizat sunteți informat că produsul este indisponibil atunci când comandați pe internet. La o comandă efectuată telefonic sau prin poștă, dacă stocul este indisponibil veți fi anunțat telefonic.
Este posibil ca oferta noastră comercială să se bucure de un succes foarte mare și ca urmare unele surprize să nu mai fie disponibile ulterior plasării comenzii de produse.
Acest tip de incident este inacceptabil pentru marca noastră care dorește să ofere întotdeauna cel mai ridicat nivel calitativ al serviciilor și satisfacție garantată pentru clienții săi. Din acest motiv vă vom contacta telefonic pentru a vă propune să vă alegeți de pe site-ul nostru un produs, cu o valoare echivalentă a produsului indisponibil, la preț de catalog fără reducere, pe care îl veți primi gratuit împreună cu următoarea comandă de produse sau într-un colet separat.
Precizăm însă că nu putem fi ținuți responsabili pentru epuizarea stocurilor, cadourilor sau a altor produse oferite.
În eventualitatea în care apar dificultăți de aprovizionare sau dacă produsele nu se mai află în stoc, ne rezervăm dreptul de a vă informa cu privire la produse alternative de calitate şi valoare egale sau superioare, pe care le puteți comanda.
Dacă nu doriți să comandați aceste alte produse și dacă am primit deja plata aferentă produselor comandate, vă vom rambursa integral orice sume de bani pe care le-ați plătit. Ne rezervăm dreptul de a exclude orice produs de pe Site sau de la vânzare în orice moment sau de a modifica orice informații sau poze de pe acest Site web.

Plata pentru achizițiile prin intermediul site-ului, taloane din cataloage, comenzi în call-center și în magazine se va efectua numai în LEI.
Pentru achizițiile prin intermediul site-ului prețul, modalitatea și termenul de plată sunt specificate de fiecare dată când Dvs. finalizați comanda.
Pentru o verificare corespunzătoare a tuturor detaliilor comenzii, atunci când finalizați comanda prin internet, aveți obligația de a verifica produsele introduse în coșul de cumpărături și prețul acestora.
Prețul produselor include TVA și toate taxele suplimentare, dacă este cazul.

Plata produselor se poate efectua:
a) NUMERAR, la livrare (opțiune valabilă pentru toate canalele de vânzare la distanță). În ziua livrării, veți primi un SMS de la compania care efectuează livrarea pentru a vă informa că urmează să primiți coletul. Dacă nu sunteți disponibil în ziua respectivă, puteți reprograma livrarea.

b) ONLINE, (opțiune valabilă pentru vânzările prin website) prin card Visa sau Mastercard, prin utilizarea serviciului de plată online PayU, plata fiind trimisă direct spre procesare.
Prin introducerea datelor de pe card, clientul confirmă că a fost informat și că acceptă termenii și condițiile de utilizare ai serviciului PayU și își exprimă acordul ca datele să fie utilizate pentru tranzacții viitoare.
Prin acceptarea termenilor și a condițiilor PayU, dumneavoastră vă exprimați acordul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal.
În momentul plasării comenzii, valoarea acesteia va fi blocată în contul dumneavoastră în scopul efectuării plății. Cardul va fi debitat conform reglementărilor bancare. În orice situație, siguranța tranzacțiilor pentru plata online cu cardul este garantată. Informațiile de pe cardul dumneavoastră de credit sunt transmise direct, prin utilizarea protocolului SSL (Secure Socket Layer), către furnizorul de plăți securizate. În niciun moment, YVES ROCHER nu se află în posesia numărului complet al cardului pe care l-ați introdus.
Datele cardului prin intermediul căruia efectuați plata nu vor fi accesate sau păstrate de către YVES ROCHER, ci numai de către instituția care autorizează plata sau de către orice altă entitate autorizată să furnizeze servicii de păstrare a datelor de identificare de pe card.
Entitatea autorizată pentru a furniza servicii de păstrare a datelor de identificare de pe card este PayU SA, persoană juridică poloneză, înregistrată la Registrul Comerțului al Poznań-Nowe Miasto I Wilda w Poznaniu cu nr. 0000274399, cu sediul social la 182 Grunwaldzka, 60-166 Poznan, Polonia.
În anumite situații, pentru securitatea tranzacției, în momentul înregistrării comenzii, vi se va solicita să autorizați plata prin reintroducerea parolei sau prin utilizarea semnăturii digitale, în cazul în care terminalul mobil permite această facilitate. Din motive de securitate a plății, vi se recomandă insistent să vă deconectați de pe site și să nu setați autentificarea automată de pe dispozitivele mobile.
Este interzisă divulgarea parolei, care trebuie păstrată strict confidențial. Clientul poate efectua plata prin utilizarea datelor de pe mai multe carduri de plată numai pentru comenzi diferite, nu și pentru o singură comandă.

Solutiile de Creditare Oney (3xOney) sunt furnizate de Oney Bank persoanelor fizice eligibile pentru costuri nesemnificative (maximum 0,5% din valoarea totala a creditului) fiind rambursabile in maximum 60 de zile. Solutiile de Creditare Oney sunt disponibile exclusiv pentru produsele si serviciile vandute online si sunt valabile pentru un credit de minimum 300 Lei si maxim 12.000 Lei.

Prin acceptarea prezentului document confirmati ca intelegeti si sunteti de acord ca exercitarea de catre dvs. a dreptului de denuntare a contractului de vanzare- cumparare si returnarea produselor achizitionate de pe yves-rocher.ro pentru care ati beneficiat de o solutie de creditare 3x Oney in baza unui contract de credit incheiat online cu Oney Bank, atrage incetarea automata a contractului de credit fara nicio alta formalitate, in conformitate cu TERMENII SI CONDITIILE GENERALE APLICABILE ACORDARII ONLINE A SOLUTIILOR DE CREDITARE ONEY (3XONEY) si a termenilor si conditiilor din aceasta pagina.

Intr-o astfel de situatie, prin acceptarea prezentului document intelegeti si sunteti de acord ca rambursarea de catre YVES ROCHER ROMANIA SRL a tuturor sumelor astfel finantate sa fie efectuata de YVES ROCHER ROMANIA SRL prin utilizarea aceleiași metode de plata utilizate de dvs., mai exact prin restituirea de catre YVES ROCHER ROMANIA SRL a sumei integrale a pretului de achizitie si a oricaror sume finantate prin contractul de credit, in contul indicat de catre Oney Bank in scopul achitarii sumelor datorate de dvs. in legatura cu creditul 3xOney.

Oney Bank este o institutie de credit franceza autorizata sa desfasoare activitati de creditare si de plata de Autoritatea Franceza de Control Prudential si Rezolutie (“ACPR”),organizata si functionand ca societate pe actiuni in conformitate cu legislatia din Franta, cu un capital social de 51.286.585 euro, inregistrata in Registrul Comertului si Societatilor din Lille Metropole sub numarul 546 380 197, cu sediul situat in str. Avenue de Flandre, nr. 34, Croix (59170),numar de telefon 0373.806.977 si adresa de email: serviciulclienti.ro@oney.com , supravegheata de autoritatea competenta franceza, ACPR, precum si de Banca Nationala a Romaniei si furnizeaza Solutiile de Creditare Oney transfrontalier, fara prezenta fizica pe teritoriul Romaniei.

Yves Rocher România SRL efectuează livrări doar pe teritoriul României. Produsele pot fi comandate de orice persoană indiferent de cetățenie sau domiciliu, dar sunt livrate exclusiv la o adresă din România, indicată la momentul plasării comenzii. Aveți obligația de a ne furniza cu exactitate toate datele necesare expedierii în bune condiții a comenzii Dvs. Coletul Dvs. va fi livrat prin curier în termen de 2-4 zile lucrătoare după validarea comenzii*.
*Timpul de livrare a coletului poate varia față de acest interval în funcție de disponibilitatea stocului de produse.
Produsele sunt livrate Clientului sau persoanei care recepționează comanda, printr-o societate de curierat.
Costurile de livrare a produselor comandate sunt suportate de către Cumpărător, cu excepția cazului în care exista oferte în care YVES ROCHER anunță că suportă prețul. Costul livrării poate diferi în funcție de canalele de vânzare alese de dumneavoastră acestea fiindu-vă comunicate la plasarea comenzii pentru a le confirma.
Costurile de livrare ale produselor sunt menționate pe site (la momentul plasării comenzii), pe materialele comerciale corespunzătoare fiecărui canal sau prin telefon, în acest caz fiind menționate de operatorul de call-center.
Costurile de livrare se pot modifica și, dacă va fi cazul, ele vor fi actualizate în materialele/comunicările aferente fiecărui canal de vânzări.
Pot exista oferte în care costurile de livrare sunt suportate de către YVES ROCHER dacă comanda atinge o anumită valoare, valoare ce poate să fie diferită în funcție de canalul de vânzări ales pentru comandă. În funcție de canalul de vânzări, această valoare este comunicată prin materialele comerciale, respectiv: pe website, pagina de comandă, formularul de comandă, diferite cataloage, broșuri, flyere, sau direct, prin telefon, de către operatorul de call-center.

Produsele vor rămâne proprietatea YVES ROCHER până la încasarea completă a prețului acestora de către YVES ROCHER.

Vânzarea produselor noastre pe acest site sau alte canale de vânzare la distanță este exclusiv către consumatorul final, adică orice persoane fizică, ce are capacitate de a contracta si care nu acționează ca profesionist, comerciant.
Prin canalele de vânzare la distanță, produsele YVES ROCHER nu sunt oferite la vânzare en-gros sau unor comercianți care organizează o distribuție comercială care nu a fost agreată de YVES ROCHER. YVES ROCHER își rezervă dreptul și va putea să restricționeze/anuleze comenzile care par anormale depășind limitele unei cumpărări pentru nevoile normale ale unui consumator final, precum și fluxurile de comenzi către aceeași adresă de facturare și / sau livrare de cantități mari de produse, ce depășesc nevoile normale ale unui consumator.
Pentru protejarea mărcii produsele noastre sunt destinate a fi vândute numai prin intermediul canalelor noastre de vânzare. Modul de prezentare și vânzare al produselor Yves Rocher are la bază un know-how care a creat prestigiul mărcii YVES ROCHER, ceea ce pentru noi are o importanță deosebită. Afacerile de redistribuire neautorizate pot aduce prejudicii produselor, imaginii și mărcii YVES ROCHER. De asemenea nu putem controla condițiile în care se păstrează produsele și prin urmare nu putem controla calitatea pe care acestea o au când ajung la consumatori prin rețele/canale neautorizate.

În consecință, este interzisă vânzarea, cumpărarea sau primirea produselor noastre ofertate în scopul revânzării lor în special pe site-urile de internet. Astfel de acțiuni pot atrage răspunderea civilă și, dacă este cazul, penală a autorilor pentru încălcarea drepturilor asupra mărcilor noastre. De asemenea contrafacerea sau utilizarea neautorizată a mărcii YVES ROCHER poate conduce la angajarea răspunderii civile sau penale.

Vă informăm că, în conformitate cu prevederile legale în vigoare orice consumator are dreptul de retragere din contractele la distanță, fără a fi obligat să precizeze motivele, în termen de 14 zile de la data la care a primit produsele.

Pentru exercitarea dreptului de retragere trebuie să informați YVES ROCHER Romania SRL cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din contractul realizat între dumneavoastră în calitate de consumator și Societatea Yves Rocher România SRL în calitate de Vânzător - ca urmare a plasării unei comenzi și a executării ei de către Yves Rocher Romania SRL - utilizând o declarație neechivocă de retragere, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă la C.P. 88, O.P. 83, 062610, București sau prin email: customerservice@yves-rocher.ro.

În acest scop, puteți folosi modelul de solicitare de retragere de pe această pagină - folosirea lui nu este însă obligatorie. Puteți utiliza orice alte formulare sau expresii.

Model de formular de retragere
Prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriți să vă retrageți din contract.
- Către ____________________ SRL
- Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse: __________
- Comandate la data de __________ și primite la data de _________
- Nume și prenume consumator:
- Adresa consumator:
- Semnătura consumator (doar în cazul în care acest formular este notificat/transmis pe hârtie):
- Data:
- Număr de telefon de contact __________ și/sau adresa e-mail de contact _________

Trebuie să returnați produsele în stare perfectă împreună cu factura la C.P. 88, O.P. 83, 062610, București, pe costul Dvs., fără întârziere, în maxim 14 zile de când ne anunțați despre retragere. Dacă vă retrageți, vom restitui orice sumă primită de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare de livrare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cea standard oferită de noi.

Restituirea sumelor se face în maxim 14 zile de la data la care primim informarea despre retragere. Putem însă conform legii să amânăm restituirea sumelor până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ne-ați trimis înapoi produsele. În cazul comenzilor a căror plată s-a făcut utilizând metoda de plată „ramburs”, restituirea sumelor achitate se va face după primirea și verificarea produselor restituite, de către YVES ROCHER, și nu odată cu primirea coletului de la client prin poștă. În acest sens, în caz de retragere, produsele returnate vor fi expediate de client către YVES ROCHER, simplu, fără a fi făcută și mențiunea ramburs pentru suma aferentă produselor restituite.
În cazul exercitării dreptului de retragere pentru unul sau mai multe produse cumpărate în cadrul unor oferte speciale pentru care ați beneficiat de reduceri datorită valorii comenzii ori ca urmare a achiziționării unui anumit produs, aveți obligația de a restitui YVES ROCHER toate produsele primite în baza ofertei speciale sau ca urmare a comandării unui anumit tip de produs care a determinat oferirea altor produse sau oferte. YVES ROCHER își rezervă dreptul de a compensa sumele pe care le are de rambursat cu sume datorate de client pentru alte comenzi, dacă sunt îndeplinite condițiile pentru a opera compensarea legală.

Pentru confortul Dvs., produsele noastre de îngrijire a pielii sunt garantate hipoalergenic, toate produsele noastre fiind testate în laborator.
Marca noastră este una dintre primele mărci europene care au renunțat la testarea produselor pe animale.
Pentru siguranță, datorită faptului că este posibil să suferiți de anumite sensibilități sau alergii, de care aveți cunoștință sau nu, vă rugam ca, înainte de utilizare, să testați toleranța la produsul comandat prin aplicarea unei cantități mici de produs.

În calitate de consumator beneficiați de toate drepturile prevăzute de legile în vigoare la data comenzii cu privire la conformitatea produselor și garanția pentru vicii, precum și de orice alte drepturi legale, conform legii 449/2003 și OG 21/1992, precum și a oricăror altor prevederi legale care vor fi în vigoare la data comenzii.

Produsele propuse de noi sunt conforme legislației europene și române în vigoare. YVES ROCHER nu va putea fi considerat responsabil pentru neexecutarea contractului încheiat în caz de forță majoră, tulburări și greve totale sau parțiale, în special ale serviciilor poștale și ale mijloacelor de transport și/sau comunicație. YVES ROCHER nu își va asuma nicio responsabilitate pentru prejudiciile indirecte rezultate din prezenta, pierderile de exploatare, pierderile de profit, prejudicii sau cheltuieli.
Orice ofertă de produse este valabilă în limita stocului disponibil.

Prevederile legale ne obligă să vă transmitem unele informații sau comunicări si în scris.
Prin utilizarea acestui Site web, vă exprimați acceptul să comunicați cu noi în principal prin mijloace electronice.
Comunicarea se va realiza in limba romană, aceasta fiind limba utilizată pe acest Site. Comunicarea cu Dvs. se va face de principiu prin e-mail, sms și/sau publicare pe acest site.
Acceptați prin utilizarea site-ului sau a altor canale de cumpărare de la distantă utilizarea acestui mijloc electronic de comunicare şi recunoașteți că toate contractele, notificările, informațiile şi alte comunicări pe care vi le trimitem prin mijloace electronice respectă orice cerință legală care prevede efectuarea în scris a comunicărilor. Dvs. dacă sunteți consumator vă păstrați toate drepturile legale.

Utilizarea Site-ului și cumpărarea produselor la Distanță vor fi guvernate de legislația română. Orice litigiu care decurge din sau în legătură cu utilizarea Site-ului web sau în legătură cu acestea va fi supus jurisdicției neexclusive a instanțelor române.
Drepturile dumneavoastră in calitate de consumator vor fi respectate așa cum sunt acestea prevăzute de către legislația aplicabilă.

Ținând cont de posibila evoluție a produselor și reglementărilor aplicabile, precum și a condițiilor comerciale uzuale pe piața produselor cosmetice, YVES ROCHER își rezervă posibilitatea de a adapta sau de a modifica în orice moment prezentele Termeni și Condiții de Vânzare la Distanță. Noile Termeni și Condiții de Vânzare la Distanță vor fi, atunci când va fi cazul, aduse la cunoștința clientului prin modificări on line și vor fi aplicabile numai vânzărilor realizate ulterior modificării.

Acesta este un site Yves Rocher în România și în limba română. Efectuăm livrări doar în România. Pentru a comanda este necesar să completați o adresă de livrare din România.
Documentele contractuale, precum și facturile sau comunicările contractuale cu Vânzătorul vor fi în limba română, iar vânzarea cumpărarea este supusă legii române.
Puteți contacta consilierele noastre la numărul de telefon 0374 977 000 sau la adresa de email customerservice@yves-rocher.ro.